• Home
  • Browse
    • Current Issue
    • By Issue
    • By Author
    • By Subject
    • Author Index
    • Keyword Index
  • Journal Info
    • About Journal
    • Aims and Scope
    • Editorial Board
    • Publication Ethics
    • Peer Review Process
  • Guide for Authors
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
 
  • Login
  • Register
Home Articles List Article Information
  • Save Records
  • |
  • Printable Version
  • |
  • Recommend
  • |
  • How to cite Export to
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • Share Share
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
Journal of Intellectual Property and Innovation Management
arrow Articles in Press
arrow Current Issue
Journal Archive
Volume Volume 8 (2025)
Volume Volume 7 (2024)
Volume Volume 6 (2023)
Issue Issue 4
Issue Issue 3
Issue Issue 2
Issue Issue 1
Volume Volume 5 (2022)
Volume Volume 4 (2021)
Volume Volume 3 (2020)
Volume Volume 2 (2019)
Volume Volume 1 (2018)
يحي محمد كمال, . (2023). دور وسائل التواصل الاجتماعي في نشر الوعي بالعلامات التجارية في مصر. Journal of Intellectual Property and Innovation Management, 6(3), 59-105. doi: 10.21608/jipim.2024.358195
رويدا يحي محمد كمال. "دور وسائل التواصل الاجتماعي في نشر الوعي بالعلامات التجارية في مصر". Journal of Intellectual Property and Innovation Management, 6, 3, 2023, 59-105. doi: 10.21608/jipim.2024.358195
يحي محمد كمال, . (2023). 'دور وسائل التواصل الاجتماعي في نشر الوعي بالعلامات التجارية في مصر', Journal of Intellectual Property and Innovation Management, 6(3), pp. 59-105. doi: 10.21608/jipim.2024.358195
يحي محمد كمال, . دور وسائل التواصل الاجتماعي في نشر الوعي بالعلامات التجارية في مصر. Journal of Intellectual Property and Innovation Management, 2023; 6(3): 59-105. doi: 10.21608/jipim.2024.358195

دور وسائل التواصل الاجتماعي في نشر الوعي بالعلامات التجارية في مصر

Article 3, Volume 6, Issue 3, September 2023, Page 59-105  XML PDF (4.83 MB)
DOI: 10.21608/jipim.2024.358195
View on SCiNiTO View on SCiNiTO
Author
رويدا يحي محمد كمال
Abstract
تمثل وسائل التواصل الإجتماعي أحد الركائز الأساسية لنشر الوعي بالعلامات التجارية، لما لها من تأثير كبير على بناء السمعة والقة في المنتجات والخدمات والتأثيرإيجابياً وسلبياً على القرارات الشرائية الخاصة بالمستهلك.
وتتمحور الدراسة حول أثر استخدام وسائل التواصل الإجتماعي في زيادة الوعي بالعلامات التجارية وتاثير ذلط على القوة الشرائية للعملاء، كما تتمتع وسائل التواصل الاجتماعي باهتمام كبير من قبل الشركات كذلك العملاء في حياتهم اليومية الشخصية والمهنية.
Statistics
Article View: 103
PDF Download: 156
Home | Glossary | News | Aims and Scope | Sitemap
Top Top

Journal Management System. Designed by NotionWave.