• Home
  • Browse
    • Current Issue
    • By Issue
    • By Author
    • By Subject
    • Author Index
    • Keyword Index
  • Journal Info
    • About Journal
    • Aims and Scope
    • Editorial Board
    • Publication Ethics
    • Peer Review Process
  • Guide for Authors
  • Submit Manuscript
  • Contact Us
 
  • Login
  • Register
Home Articles List Article Information
  • Save Records
  • |
  • Printable Version
  • |
  • Recommend
  • |
  • How to cite Export to
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • Share Share
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
Journal of Intellectual Property and Innovation Management
arrow Articles in Press
arrow Current Issue
Journal Archive
Volume Volume 8 (2025)
Volume Volume 7 (2024)
Volume Volume 6 (2023)
Volume Volume 5 (2022)
Volume Volume 4 (2021)
Volume Volume 3 (2020)
Issue Issue 3
Issue Issue 5
Issue Issue 4
Issue Issue 2
Issue Issue 1
Volume Volume 2 (2019)
Volume Volume 1 (2018)
بطرس, . (2020). دور وزارة الداخلية في حماية الإعلانات المملوکة فکريًا لأصحاب شرکات الإعلان والحماية المعلوماتية لهم وما يترتب على ذلک من آثار قانونية واقتصادية. Journal of Intellectual Property and Innovation Management, 3(1), 300-320. doi: 10.21608/jipim.2020.179168
رامز طلعت بطرس. "دور وزارة الداخلية في حماية الإعلانات المملوکة فکريًا لأصحاب شرکات الإعلان والحماية المعلوماتية لهم وما يترتب على ذلک من آثار قانونية واقتصادية". Journal of Intellectual Property and Innovation Management, 3, 1, 2020, 300-320. doi: 10.21608/jipim.2020.179168
بطرس, . (2020). 'دور وزارة الداخلية في حماية الإعلانات المملوکة فکريًا لأصحاب شرکات الإعلان والحماية المعلوماتية لهم وما يترتب على ذلک من آثار قانونية واقتصادية', Journal of Intellectual Property and Innovation Management, 3(1), pp. 300-320. doi: 10.21608/jipim.2020.179168
بطرس, . دور وزارة الداخلية في حماية الإعلانات المملوکة فکريًا لأصحاب شرکات الإعلان والحماية المعلوماتية لهم وما يترتب على ذلک من آثار قانونية واقتصادية. Journal of Intellectual Property and Innovation Management, 2020; 3(1): 300-320. doi: 10.21608/jipim.2020.179168

دور وزارة الداخلية في حماية الإعلانات المملوکة فکريًا لأصحاب شرکات الإعلان والحماية المعلوماتية لهم وما يترتب على ذلک من آثار قانونية واقتصادية

Article 9, Volume 3, Issue 1, January 2020, Page 300-320  XML PDF (5.01 MB)
DOI: 10.21608/jipim.2020.179168
View on SCiNiTO View on SCiNiTO
Author
رامز طلعت بطرس
Abstract
دور وزارة الداخلية في حماية الإعلانات المملوکة فکريًا لأصحاب شرکات الإعلان والحماية المعلوماتية لهم وما يترتب على ذلک من آثار قانونية واقتصادية.
وقد تناولنا بحثنا هذا من خلال الدراسة العملية في أحکام قضائية متخصصة حديثة صدرت من المحکمة الاقتصادية (وهي المختصة بنظر المنازعات المتعلقة بقانون الملکية الفکرية).
Keywords
الحماية المعلوماتية; حقوق المؤلف; الملکية المعلوماتية والإعلانية; الحقوق المجاورة; دور وزارة الداخلية
Main Subjects
Economic valuation of intellectual property assets; Protection of intellectual property via digital media
Statistics
Article View: 106
PDF Download: 310
Home | Glossary | News | Aims and Scope | Sitemap
Top Top

Journal Management System. Designed by NotionWave.